puntjes op de iiiiiiiii - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Sanne Rijswick - WaarBenJij.nu puntjes op de iiiiiiiii - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Sanne Rijswick - WaarBenJij.nu

puntjes op de iiiiiiiii

Door: Zoelie

Blijf op de hoogte en volg Sanne

06 November 2010 | Turkije, Ankara

Merhaba kou kleumpjes!! Tenminste volgens mijn laatste bronnen is het niet erg warm toch?
Eerste maar eens iets bekennen: de puntjes voor de I heb ik gevonden. Waar? Zit gewoon op het toetsenbord maar op een andere plek. Ahum.. Waar moet ik begnnen............. heb afgelopen dagen zo ontzettend veel gezien en belangrijker nog; ontzettend veel leuke en vriendeljke mensen ontmoet.De plannen zijn wederom volledigd verandert. Zoals het laatste bericht al zei ben ik dus naar Cappadocie gegaan. Heb me daar uit kunnen leven op de bergen met de mountainbike! Gaaf hoor door dat landschap! Daar kwam ik Bob tegen, een engelsman van61 jaar, zonder snor,die naar oost turkije wilde gaan. Nu kwam ik net van die richting vandaan maar het leek me toch wel gaaf. Had eerder besloten om daar te gaan omdat er totaal geen toeristen zijnn en er zo ongeveer niemand engels kan....... Dus ik dacht waarom niet. Het klikte wel dus op naar Kars, Ani, Dogubayazit, Van en nu zit ik midden in het PKK centrum; Diyarbakir! (pierre; zelfde route ongeveer of niet?) Alleen want hoewel het in eerste instantie goed liep tussen ons was ik me met de dag meer aan het irriteren. Gisteren is Bob vertrokken met een traan. Heb ondertussen, nog meer,rare dingen mee gemaakt. Zo heb ik n Dogubayarzt (30km van raanse grens) 2 avonden doorgebracht met een pilsje achter google vertaal computer. Ben ik bij de beste man in de beddengoedfabriek geweest, nu ben ik een kussen rijker. Hoezo groot? zei de man via de vertaalsite, je kunt het toch heel klein maken? Dus ja ik kwam er niet onderuit. Overdag hebben Bob en ik fotos gemaakt van de grootste berg van Turkije: Mount Ararat. Alleen bleken we fotos gemaakt te hebben van de verkeerde berg :)
Heb ik gisteren de plaatselijke whitner voor tanden geprobeerd, inlcusief stinkende sigaret vinger in mijn mond!
Ben ik vanochtend op bezoek geweest bj een turks gezin.
Werd ik net echt hard in mijn wanggeknepen door de plaatselijke deli (gek)vrouw, au! Marja k had beter naar je moeten luisteren; PAS OP VOOR VROUWEN MET SNORREN!
Oja en ben ik voetbal kenner! Na mijn galatasaray wedtrwedstrijd in stanbul volg ik het hier een beetje en weet er aardig over mee te praten. s wel grappig, je ontkomt er niet aan. Al is het voor de mannen hier wel een beetje raar als er 1 vrouw tussen hen n staat om Galatasaray te supporteren. Verhouding van 1:300. Toen er iemand langs me kwam zitten werd zijn groepje meteen de thee tun uitgezet! ahum..sorry!
Voor zover een beetje mijn belevenissen. Vermaakt me hier uitstekend! Morgen vertrek ik naar (Sanli)Urfa. Waar ik daarna heen ga? Daar doe ik geen uitspraken meer over! Het enigste dat ik weet is dat mijn lieve vriendje over precies een week in Syrie is..... en ik daar dus zeker ook ben ;)

Voor zover mijn verhalen! Bedankt voor al jullie berichten, zijn erg leuk om te lezen!

Mendy en Rianne vanuit hier een topvakantie gewenst! Geniet ervan!!!

Tot weer, Kus!!

  • 06 November 2010 - 17:50

    Ankatanka:

    prachtig weer, die wisselvalligheid in plannen, zo hoort een goede reis eruit te zien! nog een weekje bikkelen en dan is ow menneke doar! Dat moet toch heerlijk zijn.

    Hier is alles goed, Jente is echt een mupke! voorlopig een voorbeeldig kiendje, nou maar hopen dat dit zo blijft.

  • 06 November 2010 - 17:54

    Rosanne:

    Turkije bevalt dus goed!Fijn om te horen. Hier is de kou mee aan het vallen, maar vooral heel veel regen.
    Have fun en zorg dat je op tijd in Sirie bent he!x Rosanne

  • 06 November 2010 - 18:00

    Lis:

    Klinkt als altijd weer om jaloers van te worden!! Heerlijk! Volgende week zaterdag gaan we met de overblijfselen van de ZA meiden lunchen in A'dam, we zullen doen alsof je er gewoon bij bent!

  • 06 November 2010 - 18:58

    Mendy:

    Weet niet helemaal zeker of ik nou snap wat je allemaal gedaan hebt, maar zal vast fantastisch zijn geweest haha! In ieder geval weer lekker tussen de bevolking, doe je goed. Vergeet Ruud niet op te pikken over een weekje. Ik volg je verhalen vanuit de zon volgende week. Enjoy!
    Dikke smakkerd

  • 07 November 2010 - 02:43

    Lieke L.:

    Heej Sanne!!!
    Wat klinkt dat goed en wat ben ik toch jaloers op je zeg..!!
    Geniet er maar goed van!!!!

    Kus Lieke

  • 07 November 2010 - 12:06

    Likos:

    hoi
    leuke verhalen..groetjes uit capodocia

  • 07 November 2010 - 12:24

    `loes:

    Heey zoelie..
    HIHI Klinkt wer keurig allemoal!!En volg idd die raad van Marja maar op..Vertrouw gen vrollie mit snorren!!Succes onderweg noar Syrie mit wat ge nog allemoal teagekomt en dan lekker knoevelen mit Ruud...
    Geniet drvan!! Kus Loes

  • 07 November 2010 - 17:04

    Jolien:

    Wat ben je toch een flierefluiter! Heerlijk toch!

    Nog ff en dan is Ruud er, veel succes onderweg naar Syrie, zorg dat je op tijd bent!

    xx Jolien

  • 07 November 2010 - 17:13

    Marja:

    Ik zei het nog zoelie, vrouwen met snorren zorgen voor problemen haaha! Veel fun met je vriendje over een week en zorg dat je plannen in ieders geval daar eindigen!
    Kuske...

  • 07 November 2010 - 20:36

    Angèla:

    Ha avonturier, motdomme wat makte gej toch wer veul mit... Ik heb nie zoveul nejs. We hebben net 't Rowwen Hèze weekend achter de rug en dat waar wederom mit veul bier, nakse lichamen, verkesstiften en ruig volk!! Veul plezier mit owwe kel, ENJOY! xx Angèla

  • 08 November 2010 - 18:55

    Ties:

    Zoelie!
    Jij moet dadelijk boeken gaan schrijven man...zoveel maak jij mee. Vooral het onderwerp 'snor' zal het goed doen.
    Lekka hor, bijna Ruud in de buurt. Hoe lekker moet dat zijn. Alvast veel fun met z'n tweetjes.
    Hier geen nieuws...veel werken, weinig klussen en het zit eraan te komen hoor - 's morgens krabben! Alaaaaaaaf!

  • 08 November 2010 - 21:03

    Lenny:

    Hi Zoelie.. Sow dat schiet alweer lekker op! Voordat je het weet staat Ruud bij je op de stoep!
    Geniet ervan!!
    xx

  • 12 November 2010 - 15:05

    Pluis:

    Hee Zoelie,

    Ik lees dat je je daar weer kostelijk vermaakt. Ik hoop dat Ruud weer helemaal hersteld is voor de reis. Wij hebben morgen Mariaschool reunie, wordt in iedregeval een echt tienders feestje. We gaan eerst appeltaart bij Yvonne eten en daarna wat indrinken om niet in slaap te vallen bij de speech van meester Harry.
    Veel plezier nog en opletten als je dadelijk in Syrie bent.
    liefs

  • 12 November 2010 - 19:54

    Pierre:

    Hoi Sanne,

    Het is inderdaad zo'n beetje dezelfde route die ik in de vorige eeuw mocht gaan.
    Kan ik gelijk ook weer herinneringen ophalen.Geniet er verder maar van, groetjes aan Ruud en tot een volgende keer.....
    Doei !!!!!!!!!

  • 13 November 2010 - 20:43

    Rianne:

    Ha Sanne
    Nou die top vakantie lukt aardig hoor. Ben nu een week weg en ben erg aan het genieten, heb al veel gezien. Van stad,tot stand en regenwoud tot andes.En er gaat nog zoveel meer komen.
    Zo te lezen vermaak jij je ook wel.

  • 14 November 2010 - 12:47

    Marianne :

    hey sanne,

    haha die verhalen klinken allemaal zo typisch jou, heerlijk om te lezen. Volgens mij is Ruud nu bij je?!! Dat moet super zijn. Geniet er maar lekker van samen, ik lees wel weer wat er gebeurt hihi.

  • 15 November 2010 - 14:41

    Sarah:

    Aan avonturen geen gebrek. Klinkt helemaal SANNE! Ik hoop dat je op tijd en zonder kleerscheuren bij je mannetje aan komt. Veel plezier samen!
    x

  • 15 November 2010 - 18:28

    Rocky:

    Zoelie!

    Nondesjeng, heb het verhaal redelijk vaak terug moeten lezen, aangezien ik het ffe nie mer kon volgen. Overigens hedde hier in Nederland ok vrouwen met snorren. Merge ffe harsen iig.
    Inmiddels hedde Ruud in ow armen gesloten en waarschijnlijk maken jullie wer vanalles mit. Veel plezier samen!

    Dikke kus

  • 18 November 2010 - 14:07

    Snor:

    Ik snap er geen snor van.....x

  • 18 November 2010 - 15:23

    Ties:

    Is alles nog snor daar?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

AVONTUUR!!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 59684

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 02 November 2012

China

11 Oktober 2010 - 28 Maart 2011

Moslima in de dop?!

10 Mei 2010 - 09 Juni 2010

3x is scheepsrecht!

01 November 2009 - 15 December 2009

Back to India....

15 Oktober 2008 - 16 Januari 2009

Vakantie Nepal / India

26 Januari 2004 - 17 Juli 2004

Stage in South Africa

Landen bezocht: