aan al het mooie komt een eind..... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sanne Rijswick - WaarBenJij.nu aan al het mooie komt een eind..... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sanne Rijswick - WaarBenJij.nu

aan al het mooie komt een eind.....

Door: Zoelie

Blijf op de hoogte en volg Sanne

25 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

Als ik me bedenk dat er gewoon (bijna) 6 maanden voorbij zijn.............. Wat vliegt de tijd! Beetje cliche maar het is een waarheid als een koe!
Als ik terug kijk dan is het raar dat ik in zoveel landen geweest ben tijdens deze vakantie. Bijna onwerkelijk: Turkije, Syrie, Jordanie, Israel, Myanmar, Laos, Cambodja en dan nu Thailand. Momenteel weer Bangkok... ik zal kort even mijn avonturen vertellen, hoewel niet echt spectaculair :)
Na mijn meditatie avontuur ben ik in 2 dagen naar Koh Tao gegaan, bus, bus, boot...... Ik was er bijna, alleen nog een boottocht van 3 uur. Dat valt toch wel mee als je bedenkt dat de totale tocht zo'n 24 uur was. Tot ik de golven van de zee zag. Pffff die waren hoog, nu goed om het kort te houden: de plastic zakjes op de boot waren op en ik heb er 1 helemaal gevult en ik had niet eens iets gegeten, alleen een kop koffie :)

VERSCHRIKKELIJK!!!!!!!!

Kwam later mensen tegen en ik zei van: heeee jullie zaten ook op de boot?. Dat klopte, ze vertelden dat de bootman had gezegd dat het golven van 4 a 5 meter waren. We hadden zelfs reddingsvesten aan in de boot, diegene die er een te pakken konden krijgen (er waren er niet genoeg.ik had er wel een). Mensen waren aan het schreeuwen. Ik zeg het nog een keer: verschikkelijk! Het was dat ik te beroerd was om bang te zijn maar anders...
Het weer in Koh Tao was niet best te noemen de eerste 2 dagen, geen zon en best veel wind. Heb toen besloten om het duiken te laten voor wat het was, ik ga immers niet nog een keer een boot op met wind! Tja wat kan ik zeggen de boottocht it started messing up my mind, traumatisch!
Heb een dag gesnorkelt en dat was erg gaaf. Haaien gezien...! Heb gave mensen ontmoet en dat is toch waar het om draait! Ben met een luxe catamaran terug naar het land gegaan voordat er weer een storm over het eiland zou razen..... Toen we op de bus aan het wachten waren begon het te stortregenen. Net op tijd weg dus! Sinds de tsunami is het weer hier in thailand van slag.... Nu zit ik wederom in Bangkok. Niet zoals in Kanchanaburi zoals ik gepland had. Ik ben te lui.... heb geen zin meer om mijn tas op te pakken en onderweg te zijn. Bangkok it is dus. En tja wat ik hier doe is khao san rd onveilig maken. Gisteravond in ieder geval (heb nu nog koppijn, het niezen is voorbij) Verder veel en lekker eten. En ik ga een kapper bezoeken --> avontuur opzoeken! En shoppen is zo verkeerd nog niet..

Nog 2 dagen en dan vlieg ik alweer naar huis.......... het einde van een mooie, geweldige, inspirerende reis. Iets wat ik nooit meer zal vergeten. Het was geweldig om dit te kunnen delen met Ruud. Om te bevestigen wat we allebei dachten dat het goed is en dat het samen (reizen) zo goed bevalt en dat dit een begin is van nog een heleboel mooie ervaringen samen!

Wow ik klink zo wel poetisch, haha!

Tijd om te stoppen! Tot volgende week lieve mensen en bedankt voor jullie vele berichtjes!!

Ik mis jullie!

Kus!


  • 25 Maart 2011 - 13:24

    Manja:

    Zit hier een traantje weg te pinken..
    Wat een mooie diepe woorden. Toch die meditatiecursus denk ik :)
    Ik hoop wel dat je beseft dat je in Tienray toch weer oppervlakkige quatsch moet vertellen, anders heb je geen vrienden meer in de kroeg!
    Maar toch, mooie woorden voor een mooie reis! En kom nou maar weer heel snel terug! XXXX

  • 25 Maart 2011 - 14:14

    Mendy:

    Zoelie, wat een mooie afsluiter. Jammer dat Ko Thao niet de beste was, maar chillen in Bangkok is ook niet verkeerd voor een paar dagen. Goede reis geweest, veel gezien, maar nou tijd om terug te komen. Lekker knuffele mit owwe Ruud. En mit os natuurlijk! Mup goede reis en tot heel snel!
    Liefs Men

  • 25 Maart 2011 - 14:33

    Marijke:

    Hoi San! Hoorde al van Ruud dat het mooi geweest was! Wat een avontuur die maanden, heb echt genoten van je blogs! Leuk dat ik je nog een weekje zie voor ik naar Berlijn ga!
    Veel fun nog de komende dagen!Goede reis!

  • 25 Maart 2011 - 19:30

    Angèla:

    Hé megje!

    Die laatste paar regels ontroeren me bijna. She is in LOVE... Ik vind het helemaal leuk voor jullie.
    Jammer dat je niet naar Kanchanaburi gaat, want daar hebben ze echt super mooie watervallen. Maar ik begrijp je punt en als je geen zin meer hebt, is Bangkok geen verkeerde plek als het gaat om een biertje drinken, lekker eten en shoppen.

    Je bootreis klinkt niet echt aangenaam, maar goed dat je niet al te veel hebt meegekregen van alle paniekerige mensen aan boord.

    Meis, geniet nog van de laatste nachtjes en alvast een veilige en fijne reis gewenst naar het zonnige Nederland. Tot snel!

    Liefs Angèla

  • 25 Maart 2011 - 22:43

    Anouk:

    Ha! Super wat je daar allemaal hebt gedaan! Je overal lekker ingestort en zoveel mee gepikt en mee genomen! Veel plezier nog die laatste daagjes! Fijn om je binnenkort weer te zien!

  • 26 Maart 2011 - 00:06

    Ruud/Hans:

    Dat zijn zeker mooie poetische woorden haha Het was gewoon perfect en inderdaad dat we nog mooie dingen mogen doen samen!
    Geniet nog ervan die 2 dagen en ben heel erg blij je maandag weer te zien!!!

    XXX

  • 26 Maart 2011 - 01:21

    Lis:

    Goede terugreis en zo te horen wordt het een warm welkom straks!

  • 26 Maart 2011 - 10:14

    Marja:

    Mup,
    Geniet van je biertjes de laatste dagen en poetische praat want volgende week word het weer MUT gekwats!
    Dikke kus en tot snel!

  • 26 Maart 2011 - 10:38

    Tanka:

    mooie woorden, meis! enne welcome back (bijna dan)

  • 26 Maart 2011 - 11:37

    Rosane:

    Wauw!Niet alleen poetisch, maar ook volwassen en verliefd haha!Goede terugreis

    x Rosanne

  • 27 Maart 2011 - 12:56

    Ties:

    Poepsie...fijne, relaxte terugreis!!!

  • 27 Maart 2011 - 16:42

    Henk Steeghs:

    Agandi mzungu globetrotter Zoelie,

    Ik heb erg genoten van alle geweldige, maffe, humoristische, maar bovenal indrukwekkende reisverslagen!!

    Pleasant and safe journey back home and maybe we see each other @Merlinpop :-)

    Zaijian,

    Botak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

AVONTUUR!!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 59683

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 02 November 2012

China

11 Oktober 2010 - 28 Maart 2011

Moslima in de dop?!

10 Mei 2010 - 09 Juni 2010

3x is scheepsrecht!

01 November 2009 - 15 December 2009

Back to India....

15 Oktober 2008 - 16 Januari 2009

Vakantie Nepal / India

26 Januari 2004 - 17 Juli 2004

Stage in South Africa

Landen bezocht: